(for English, scroll down please)

Nábytek? Doklady či účetnictví? Zboží? Tak to jste na správné adrese.

Jak to funguje?

Docela jednoduše – zavolejte a domluvme se na termínu, kdy si přijedete věci uložit. Při uskladnění sepíšeme smlouvu a uložíme vaše věci. Až nastane čas si věci vyzvednout, ozvěte se, domluvíme se opět na termínu a je to. Při uskladnění zaplatíte zálohu asi 70 % celkové ceny, zbytek až při vyskladnění. Pokud neznáte přesnou dobu skladování, vůbec nevadí. Můžete jednoduše a opakovaně skladování prodlužovat.

Pronajímáme plochy od jednoho do 100 metrů čtverečních a třeba i na jeden den. Účtujeme jen za dny a plochu (v celých metrech čtverečních), které skutečně využijete.

Náš sklad je suchý, čistý a perfektně zabezpečený. Stálá teplota umožňuje skladovat i elektroniku či dokumenty. Příjezd je možný i dodávkou či větším nákladním autem (žádná výšková omezení v profilu příjezdu), vstup do skladu je v úrovni terénu, je bezbariérový. Vrata jsou vysoká 205 cm a široká 198.

Za kolik?

Základní sazba je dvanáct korun za metr čtvereční a den skladování, ale pro skladování delší než jeden měsíc dostanete slevu 33 % (cena tedy bude 8 korun za den a metr). Pro skladování kratší než 10 dní naopak platí přirážka 33 % (tedy 16 korun za den a metr). Pro větší zakázky a plochy nabízíme individuální ceny.

Příklad:

Za uskladnění zimní výbavy celé rodiny zaplatíte 240 korun za měsíc (1 m2). Uskladnění nábytku a věcí z bytu 2+1 vás přijde na maximálně 720 až 1 200 korun (3 až 5 m2 plochy). Jestli máte málo věcí, tak i míň.

Kdy mám ke svým věcem přístup?

V rámci ceny máte přístup ke svým věcem dvakrát do měsíce a to kdy chcete. Za každý další vstup se platí 200 korun.

Vždycky je ale potřeba se předem domluvit na bananovky.brno@gmail.com a nebo na 603 780 670 (Martin).

Chci více informací

Tak to bude nejlepší ozvat se největšímu šéfovi: bananovky.brno@gmail.com a nebo zavolejte na 603 780 670 (Martin) 🙂


 

Need to store something?

Furniture? Documents or anything else? You are on the right website.

How does it work?

Very simply – contact us on +420 603 780 670 (Martin) to agree on date when you will bring your stuff to be stored. Of course, you can come to see the space first, if you like.

When you bring your stuff, we will sing up a contract and you pay the advance payment of aprox. 70 % of the total price (the rest you pay when you come to pick up your goods). Our store is dry, clean and perfectly secure.

You can rent a space from 1 to 100 m2 and for period starting at 1 day. You pay exactly for the space and period you use. You can extend the storing period simply by the email or phone. Also repeatedly.

How much does it cost?

The price is 12 CZK per m2 and a day, but for storing longer than 1 month you get reduction of 33 % (i.e. the price for long storing is 8 CZK per day and m2). For the period shorter than 10 days the price increases by 33 % (i.e. 16 CZK / day / m2). No any other fee.

Examples:

To store family winter equipment the price will be 240 CZK per month (1 m2). To store your furniture from 2 bedroom flat the price shall be between 720 and 1,200 CZK per month, depending on storing space you would need.

For more information please write us on bananovky.brno@gmail.com or call +420 603 780 670 (Martin).